Wednesday 1 May 2013

CADAR PATCHWORK CHOCOLATE IN COLOUR

Entry kali ni semua pasal cadar colour coklat,,
Kenape ye owner kilang dari China ni banyak menghasilkan cadar colour coklat dan krim,,?
Lama saya berfikir dan termangu seketika,,
Kemudian saya dapat membuat kesimpulan dan rumusan yang sebegini,,
Berkemungkinan besar banyak household hari ini gemar konsep mix and match,,
Misalnye kalau almari colour coklat,meja lampu,meja tidur,perkakas dalam bilik tidur semua colour coklat,,
Dah tentu household ni akan cari konsep yang paling padan ngan sesuai dengan suasana rumah dieoang,,
Lama saya fikir dengan konsep ni,,
Sebab saya hairan kenapa ramai cuctomer saya prefer warna2 pastel dan coklat macam ni,walaupun banyak colour lain yang terang-terang dan segar-segar untuk dieoang,,
Sebagai jurujual,sudah tentu anda akan mengkaji corak permintaan dan pasaran dari customer anda,,
Dan itulah yang saya amalkan,,




Maybe peminat bola minat design ni kot,,banyak corak bola atas nye,,
Corak pastel macam ni sesuai untuk mereka yang memiliki perabot tona skim tanah,,
Yang lembut supaya tak terlalu kontra berbanding colour bawah ni jika dipadankan ngan furniture overall,,
Katil saya pun colour coklat macam ni,jadi saya ingat nak ambil satu yang ni lah,,

Yang ni pulak sesuai untuk mereka yang ada furniture tona coklat gelap,,memang dah trend sekarang,perabot kayu ramai prefer tona skin gelap macam ni,,
Nampak elegan dan mahal je furniture tu kalau beli,padahal furniture tu tak mahal manepun,,
Disinilah peranan colour dalam menonjolkan kemewahan dan elegan si pemakai,,
Anda tergolong dalam golongan mane?
Itu tanggungjawab anda,saya cuma boleh bagi pendapat dan idea saja klu anda ragu2 dengan pilihan anda,,
This is the best thing I can do for you,,
Everything I do,I do it for you(dah macam lagu pulak)

kenape anda harus beli dengan saya?ade beberapa reason kenapa anda harus beli dengan saya firstly:


Antara sebab lain ialah:


Ye,inilah antara sebab utama,bisnes yang saya dan keluarga jalankan ini bukan melalui orang tengah,,
Adik saya yang belajar di Beijing menguruskan segala-galanya,dari kos pembungkusan produk hinggalah ketibaan produk melaui kapal laut yang berlabuh di pelabuhan Klang,,
Sebenarnye,.semua penghantaran ini dilakukan oleh pihak kilang dari China,kami cuma memantau pergerakan barang dari China,,
Jadi,kami menawarkan kepada anda harga paling minimum yang mampu kami beri kepada anda untuk kepuasaan maksimum anda,,
Kami mempunyai kuasa jual-beli yang lebih tinggi dari penjual-penjual diluar,kerana kami tidak beli barang melalui orang ketiga yang cube tetapkan harga dan margin keuntungan kami,,
Kami adalah orang pertama yang menetapkan margin keuntungan sendiri,,
Belilah cadar dari kami,kerana kami secara tak langsung menyelesaikan masalah anda untuk mencari cadar berkualiti dan tahan lama,,
Cadar yang kami tawarkan tidak mudah berbulu,,
Tidak pudar bile dibasuh,,
Buktinye,keluarga kami sendiri menggunakannya,,
Cadar kami bertambah gebu bila dibasuh,,
Dan tidak setitik colour pun yang serap dalam air basuhan kami,,
Inilah bukti kami komited menyelesaikan pencarian cadar berkualiti tinggi untuk anda seisi keluarga,,
Cadar atau comforter yang anda miliki mungkin bagus dan mahal harganye,,
Hasil tunggu sekian lama,dptlah anda beli cadar satin berharga rm700 keatas dan bile dah ditolak diskaun dapatlah beli dalam rm200 keatas,,
Bukan saya tak pernah beli,saya pun cadar dan comforter hunter jugak,,
Tapi comforter satin yang anda beli mungkin boleh bertahan kurang setahun,
Anda perlukan cucian dobi untuk cadar sebegini,,
klu tak,lapisan dalam cadar lunyai bile dibasuh,anda kena kurangkan kekerapan membasuh cadar atau comforter anda kerana risau lapisan dalamnye berubah bentuk menjadi lebih teruk,,
Waktu anda selang-selikan proses membasuh inilah kuman dan hama mula membiak,,Mahukan anda si kecil anda dan orang tersayang anda dijangkiti penyakit kulit?
Saya sebagai cadar atau comforter hunter menyelesaikan masalah anda di sini,,
Saya mampu mengubah kediaman anda menjadi lebih selesa,sihat,jimat kos,bebas penyakit,,dan beli dengan harga terbaik,,
PM or find me trough my facebook,,
And do not hesitate to contact me at phone number 017-7427412..
Enjoy your holiday,,
And dont forget to miss us,,
We never forget you as you our best customer,,
See yaa,,





No comments: