Saturday 26 October 2013

Hye guys,,lame tak update entry pasal cadar saya ni,,4 bulan yang lepas saya sangat bertungkus lumus menghadapi semester ke-6 saya,,jadi semua urusan business saya serah pada adik saya yang cuti tiga bulan lepas habis semester ke-2 die die dekat Beijing,,sebenarnye mmg business die pun,,I actually helping him on hand,,since he backs already,,better for me doing my own stuff,,back to reality,,my passion always be in cadar,,actually since married 3 years before me and husband are the most excited people when it comes to decorate our room,,before this we actually stay in quarters in gelang patah,,than we have posting here in Batu Pahat only for a years,,Bulan satu aritu my brothers dah hantar berbondong-bondong cadar,,dalam 200 set hendaknye,,and amazingly,,sume dah habis,,laku macam goreng pisang panas,,hot stuff,,goreng pisang panas pun x laku laju macam ni,,

Inilah bukti perniagaan yang kami lakukan,,yang baju oren tu suami saya yang hensom,,yang baju hijau sambil cekak pinggang tu mak mertua die,,mak saya la tu,,gambar ni diambil waktu cadar2 sampai first time dulu,,masa ni punye ler sibuk kire stok,asingkan design,ikut colour,satu design ade 6 sampai 7 colour,,,sampaikan sofa pun kene letak luar sebab cadar dah penuh satu rumah,,adik2 saya adaler orang yang paling sibuk bawak barang2 ni gi rumah sedara-mare,,letak penuh satu bonet dalam kete,,balik bonet dah kosong,,jiran-jiran pulak datang rumah mak,,bile dijemput masuk,sume muke macam terkejut beruk,,speechless tak tau nak ckp,,mungkin sbb rambang mate,terkejut,sakit dada,,bile tenguk beratus-ratus cadar dalam rumah,,dah name pun pompuan,,mmg x bole tengok la barang macam ni,,bole naik histeria bile tengok stuff cantik2 macam ni depan mate,,saya sendiri bile bukak parcel yg dihantar gune lori ni,,meletup-letup kluar cadar dari parcel tu bile di buke,,terkejut beruk,terkedu,x percaye pun ade,,anyway,,ape yg sy dan adik sy rancang selame ni berjaye dgn jayenye,,sy edarkan ckit pada akak ipar,saje nk bia die merasa aktiviti kiteoang,update dlm facebook,wakil pengedar n.smbilan,,then,meletop-letop oang nk msj dlm inbox nk jdk pemborong,,xtrlayan jawabnye,rase salah buat promotion pun ade,,anyway,kami tak ambil wakil pemborong,,bayangkan,kos nak ambil barang-barang ni je makan belas-belas ribu,,nk jual senang2 dengan orang,,xdelar,,aktiviti sepanjang bulan adelar promotion melalui facebook,blog,latihan keusahawanan,kelas Dr Azizan,Bryan Gan,cd Irfan Khairy,,bnyk yang kami lakukan untuk mantapkan diri dlm industri ni,,bnyak ilmu yg sy dpt,bnyk org hebat2 dlm dunia perniagaan yang saya temui,bnyk peluang perniagaan yang sy tak pernah terfikir dan terokai saya perolehi,,minda sy sedikit terbuka,,dan alhamdulillah semuanye berlaku sekelip mate,,dan diawal bulan 11 ni,,saya dan adik saya merancang untuk meneruskan delegasi perniagaan kami memandangkan banyak permintaan dari rakan-rakan,saudara-mara,jiran-tetangga dan cikgu-cikgu sekolah lame.Jadik,sukecite saya nk umumkan,kami akan lancarkan lebih 50 design baru untuk diorder dari beijing,tapi design yang ditempah saje kami ambil.Tempahan bermula dari sekarang hingga 7 oktober 2013,,kemudian kmi akan memulakan urusan dengan kilang dari CHINA untuk proses pengeluaran cadar2 tersebut.Jadik peluang untuk dapatkan cadar idaman adelah sangat2 terhad untuk direbut.Di bawah ade beberape preview cadar2 yang boleh ditempah dari kami,,

                                                                                                                    

k,,ni antara yang saya dpt kongsi,,half dari design,,nk lagi???bole,silakan jamu selera,jgn sampai mengidam dah ler,,hehehehe


so,,tengok dan pilih,,anda ada sikit masa lagi untk memilih,,ingat tarikh akhir tutup permintaan adalah 07 november sebelum kami mulakan proses penghantaran.Advantages dari kami berbanding syarikat trading lain ialah kami pernah berurusan dengan kilang ni,jadi kami berpeluang memilih design yang kami kehendaki,berbanding dahulu,kami terpaksa terima semua design campur2 yang dikeluarkan oleh kilang tersebut.Bile cadar yang kurang lawa,kami menghadapi masalah tuk menjualnye sehabis mungkin.Tapi alhamdulillah,semuanye habis terjual,maklumlah,hari raya,kami jual di pasar malam,mmg cpt larisnye(tumpang kedai oang). Katalog2 ni originalitynye dari kilang di China yang keluarkan.Advantages satu lagi,adik saya belajar kesusasteraan mandarin di Beijing,jadik die sangat fasih2 berbahasa mandarin,senang tuk kilang di China berurusan dan bertutur dengan my brother.So,tunggu apalagi,,pm saya dekat fb fan pages saya CADAR patchwork QUILT,,atau just call me at my phone number 019-7518681,,see ya,,

No comments: